top of page
BACKROUNDGAMEB&A.jpg
LOGOBA.png

Καλώς ήρθατε στο B&A! Ένα παιχνίδι τοξοβολίας - το πρώτο στο είδος του -  στο οποίο τα όρια μεταξύ πραγματικού και φανταστικού θολώνουν και η κάθε τόξευση αποκτά μια νέα σημασία.  Διαλέξτε τον Χαρακτήρα (Class) που σας ταιριάζει και μπείτε στον κόσμο του B&A. Τι ονειρεύεστε να είστε; Ένας κυνηγός; ίσως ένας μάγος; μήπως ένας μισθοφόρος; Επιλέξτε προσεκτικά γιατί το κάθε Class έχει διαφορετικές ικανότητες που ενισχύονται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού!

Από τη στιγμή που επιλέγετε τον χαρακτήρα σας, κάθε τόξευση μετράει! 

Είτε συμμετέχετε σε ένα επίσημο αγώνα τοξοβολίας, ή σε κάποιο special event, οι πόντοι που συγκεντρώνετε κάθε φορά μετατρέπονται σε “Πόντους Εμπειρίας” του χαρακτήρα σας και τον κάνουν ισχυρότερο! Ξεκινήστε από Εκπαιδευόμενος/Trainee (level 1) και ανεβείτε επίπεδα μέχρι να κατακτήσετε τον τίτλο του Master Archer (level 31). Και η δυναμική του χαρακτήρα σας δεν εξαντλείται εκεί. αφού στη συνέχεια σας περιμένουν ενδιαφέρουσες εκπλήξεις!

 

Πως παίζεται το B&A.

Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε ένα κόσμο φαντασίας εμπνευσμένο από την παγκόσμια μυθολογία. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν από την Αρχαία Ελλάδα και θα γίνουν οι ήρωες σε απίθανες περιπέτειες εμπνευσμένες από την ανεξάντλητη Ελληνική Μυθολογία. Καθώς προχωρούν, στο παιχνίδι, ο “Χάρτης” θα διευρύνεται και με μύθους άλλων πολιτισμών της Παγκόσμιας μυθολογίας και των θρύλων των λαών ανά τον κόσμο.

Η δομή του παιχνιδιού είναι η εξής: Περιπέτειες (πχ. ένας άθλος του Ηρακλή) → Κεφάλαια (Οι Άθλοι των αρχαίων Ηρώων) →  Ενότητες (Ελληνική Μυθολογία). [ή Αποστολές-Περιπέτειες-Κεφάλαια.]. Κάθε Ενότητα θα διαρκεί από μισή μέχρι 1 σεζόν, ανάλογα με το Σενάριο του B&A.

 

Κάθε παίκτης θα επιλέξει ένα Class και θα ξεκινήσει την δική του περιπέτεια. Κάθε Class έχει ιδιαίτερες ικανότητες και χαρακτηριστικά, που ευνοούν διάφορα στυλ και επίπεδα τοξοτών. Άλλοτε ατομικά, άλλοτε ομαδικά, άλλοτε πάλι σαν αντίπαλοι, οι ήρωες θα βιώσουν την τοξοβολία με ένα νέο μοναδικό τρόπο.

​Κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα ακόλουθα Classes:

Anchor 1

Τι είναι οι Πόντοι Εμπειρίας.

Οι Πόντοι Εμπειρίας είναι ο τρόπος με τον οποίο θα υπολογίζεται η εξέλιξη του παίκτη/τοξότη. 

Ισχύει ο Κανόνας: 1 Πόντος στο Στόχο = 1 Πόντος Εμπειρίας. 

Για παράδειγμα: έστω ότι ο Παίκτης “παίζει” σήμερα το παιχνίδι B&A με τον Χαρακτήρα του (Μισθοφόρο). Ο παίκτης συμμετέχει λοιπόν με τις ικανότητες/ιδιότητες του Χαρακτήρα του. Έριξε τα βέλη του σε αυτή τη βολή και συγκέντρωσε 28 πόντους. Αυτοί οι οι 28 πόντοι μεταφράζονται αυτόματα σε Πόντους Εμπειρίας και προστίθενται σε εκείνους που έχει ήδη συγκεντρώσει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο τέλος της ημέρας, το σύνολο των Πόντων Εμπειρίας που “μάζεψε” προστίθενται στους συνολικούς που έχει συγκεντρώσει από τότε που ξεκίνησε να παίζει το παιχνίδι.

Ας υποθέσουμε τώρα ότι αντί του παιχνιδιού, σήμερα διεξάγεται μια τακτική δραστηριότητα τοξοβολίας ή ένας επίσημος αγώνας τοξοβολίας, οπότε ο παίκτης τοξεύει ως “αθλητής” (και όχι ώς παίκτης B&A με τις ικανότητες/ιδιότητες του Χαρακτήρα του).  Στην περίπτωση αυτή, ο τοξότης θα μετρήσει τους πόντους του όπως θα έκανε σε μια οποιαδήποτε δραστηριότητα τοξοβολίας. Στο τέλος της ημέρας, οι πόντοι που συγκέντρωσε θα προστεθούν στους συνολικούς πόντους που έχει συγκεντρώσει στο παιχνίδι.

 

Τι εξυπηρετούν οι Πόντοι Εμπειρίας;

Καταρχήν, συγκεντρώνοντας πόντους εμπειρίας, οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να ανεβαίνουν επίπεδα και να γίνονται ισχυρότεροι στο παιχνίδι.

Όμως υπάρχει και ένα επιπλέον σημαντικό πλεονέκτημα. Φανταστείτε τους συνολικούς πόντους εμπειρίας που έχετε συγκεντρώσει μέχρι την τελευταία σας καταγραφή, ως ένα μοναδικό τρόπο να παρακολουθείτε την εξέλιξή σας όχι μόνο σαν μέλη των ΩΡΙΩΝ αλλά ουσιαστικά ως τοξότες. Γίνεται λοιπόν εφικτό κάθε τοξότης να γνωρίζει ο ίδιος πώς εξελίσσεται κατά το διαχρονικό τοξευτικό του ταξίδι.

Προκειμένου να είναι εύκολη/συγκρίσιμη η πρόοδος των τοξοτών, ανάλογα με το σύνολο των πόντων εμπειρίας που έχουν συγκεντρώσει κάθε στιγμή, θα κατατάσσονται σε Επίπεδα (Levels). Ενδεικτικά, τα επίπεδα είναι τα εξής:

​​​

Είναι εύκολη η καταγραφή των Πόντων Εμπειρίας του παίκτη στο Β&Α ;

Ναι, η καταγραφή της προόδου γίνεται με τρόπο άμεσο και απλό.

O κάθε παίκτης έχει μια Προσωπική Καρτέλα με τις ικανότητες/ιδιότητες του χαρακτήρα του και ο ίδιος  ενημερώνει κάθε φορά χειρόγραφα την πρόοδο του.

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, τις ημέρες που παίζεται το Β&Α, οι παίκτες καταγράφουν τις βολές τους όπως αυτές διαμορφώνονται βάσει των στατιστικών τους, στο  “Φύλλο Παιχνιδιού Β&Α”. Η καταγραφή αυτή είναι πολύ εύκολη και μπορεί να υπολογιστεί σε ελάχιστο χρόνο, χωρίς να χρειάζονται δύσκολοι υπολογισμοί.

Στο τέλος της ημέρας, όλοι οι παίκτες τραβούν μια φωτογραφία την ενημερωμένη Προσωπική Καρτέλα τους και στη συνέχεια την παραδίδουν για τήρηση στο αρχείο των ΩΡΙΩΝ.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα Προσωπικής Καρτέλας ενός παίκτη Β&Α και ενός Φύλλου Παιχνιδιού Β&Α.

Τι είναι οι “Κάρτες Δύναμης”;

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι παίκτες μπορούν να κερδίσουν “Κάρτες Δύναμης”. Κάθε τέτοια Κάρτα δίνει μια πρόσθετη δύναμη στον παίκτη ή την Ομάδα του [δες παραδείγματα στον παρακάτω Πίνακα] που μπορεί να τη χρησιμοποιήσει μία φορά (οι Κάρτες Δύναμης είναι μίας Χρήσης) πριν την “κάψει” (επιστρέψει). Οι κάρτες αυτές, ανάλογα με το είδος τους, μπορεί να πρέπει να χρησιμοποιηθούν στην αμέσως επόμενη βολή, ή κατά τη διάρκεια της ημέρας ή όποτε ο παίκτης το επιθυμεί (αυτό θα είναι προσημειωμένο πάνω στην κάθε κάρτα). 

Οι κάρτες μπορούν να ανταλλάσσονται ελεύθερα μεταξύ των παικτών. 

Κάθε παίκτης μπορεί να έχει στην κατοχή του 1 (ή ίσως και 2  κάρτες - μια ατομική και μια ομαδική. με άλλο χρώμα κάρτας για να ξεχωρίζουν)  Κάρτες Δύναμης. Αν έχει το δικαίωμα ή πρέπει υποχρεωτικά να τραβήξει μία επιπλέον Κάρτα, πρέπει πρώτα να παραδώσει την προηγούμενη που είχε [ή καλύτερα νομίζω να διαλέξει ποιά να κρατήσει].

Οι παίκτες μπορούν να κερδίσουν Κάρτες Δύναμης πετυχαίνοντας με τα βέλη τους συγκεκριμένους στόχους, ή τραβώντας μία Κάρτα από το Πουγκί των Καρτών (όταν υπάρχει τέτοιο βάσει του σεναρίου εκείνης της ημέρας) ή ως βραβείο για κάποια σημαντική επιτυχία τους (π.χ. συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία της ημέρας ή ολοκλήρωσαν πρώτοι μια δοκιμασία κλπ).

Οι παίκτες θα παίρνουν τις κάρτες δύναμης προτυπωμένες (με τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά της Κάρτας). Για παράδειγμα:

Δύναμη Κάρτας: +1 βέλος για κάθε παίκτη της Ομάδας

Είδος Κάρτας: Ομαδική

Πότε χρησιμοποιείται η Κάρτα: Στην επόμενη βολή

Anchor 2
Anchor 3
Anchor 4
Anchor 5
bottom of page